Toimitusehdot

YRITYS

Tässä Topron Oy:n / Ninan keittiön verkkokaupan toimitusehdot (y-tunnus 2539103-6)

 

IKÄ

Vain 18 vuotta täyttäneillä on oikeus tilata Ninan keittiön verkkokaupan tuotteita.

 

TUOTTEIDEN TOIMITUSAIKA

Tilauksen toimitusaika tilauksesta seuraavana arkipäivänä klo 8–13 välillä.

 

Tilauspäivä Toimituspäivä
ma ti
ti ke
ke to
pe ma

 

 

TILAUSVAHVISTUS

Vastaanotettuamme tilauksenne lähetämme teille tilausvahvistuksen sähköpostitse, joka on hyvä säästää siihen asti, kunnes tilaus on saapunut. On ensiarvoisen tärkeää, että ilmoitetut yhteystiedot ovat oikein, jotta vahvistus tulee perille.

 

MAKSUVAIHTOEHDOT

Loppukäyttäjä voi valita palvelussa erilaisia maksutapoja, jotka ovat tällä hetkellä seuraavat: [MobilePay, korttimaksu, verkkopankkimaksut: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, S-Pankki, Aktia, Ålandsbanken, Handelsbanken, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki ja Puhelinmaksu sekä käteinen.] Palveluntarjoaja pidättää oikeuden tarjota muita maksutapoja tai olla tarjoamatta tiettyjä maksutapoja. Loppukäyttäjä valitsee sitovan maksutavan tilauksen yhteydessä. Jos loppuasiakas valitsee online-maksutavan, maksu voidaan käsitellä ulkopuolisen maksupalvelun tarjoajan toimesta, joka toimii yhteistyössä palveluntarjoajan kanssa. Tällöin maksupalvelun tarjoaja tallentaa korttitiedot myöhempiä tilauksia varten edellyttäen, että loppuasiakas valitsee kyseisen tallennuksen ja antaa siihen suostumuksen.

 

  1. Verkkomaksu

Tilaukset maksetaan etukäteen oman pankin maksuosiossa, johon palvelusta siirrytään automaattisesti ostoskorista, kun valittuna on verkkomaksu. Tämän jälkeen tilaus siirtyy valmistukseen. Palvelussa on kaikkien yleisimpien pankkien verkkomaksu painikkeet.

  1. Luottokorttimaksu

Tilaukset maksetaan etukäteen luottokortilla yhteistyökumppanimme Paytrailin maksupalvelussa, johon palvelusta siirrytään automaattisesti ostoskorista, kun valittuna on luottokorttimaksu. Luottokorttimaksuvälineinä hyväksymme yleisimmät luottokortit sekä debit-kortit. Onnistuneen maksutapahtuman jälkeen tilaus siirretään ravintolalle. Halutessaan asiakas voi tallentaa luottokortin tiedot tulevaisuutta varten.

  1. Maksu toimitettaessa

Tilaukset maksetaan toimituksen yhteydessä.

  1. Maksu noudettaessa

Tilaukset maksetaan noudettaessa ravintolasta.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com

 

ASIAKASTIETOJEN TALLENNUS

Tilaajan tiedot tallennetaan: n asiakasrekisteriin. Rekisteröitymättömän asiakkaan tilatessa palvelusta, rekisteröidään hänelle käyttäjätili automaattisesti. Tilaamalla palvelusta, asiakas on lukenut ja hyväksynyt palvelun rekisteriselosteen. Tilaamalla palvelusta asiakas rekisteröidään

 

TOIMITUS

Tilauksen toimitus tapahtuu kuljetuksella, poikkeuksena nouto. Mikäli tuotteen toimituksessa on ongelmia tai itse tuotteessa on vikaa, niin silloin tulee toimia, kuten reklamaatio kohdassa ilmoitetaan.

 

REKLAMAATIO

Ninan keittiö sitoutuu toimittamaan tilaukset ilmoitetussa ajassa ja sellaisina kuin ne on tilattu. Jos toimituksessa tai tuotteessa on kuitenkin vikaa, niin pyydämme ottamaan yhteyttä Ninan keittiön ravintola Vekskaan puh: 050 336 8396 tai sähköpostilla veska@ninankeittio.fi. Sähköpostilla tulleisiin reklamaatioihin vastamme kahden arkipäivän sisällä.

 

KULUTTAJAKAUPAN VAIHTOEHTOINEN RIIDANRATKAISUELIN

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Kuluttajariitalautakunnan verkkosivun osoite on www.kuluttajariita.fi

 

RUOKIEN LAATUTAKUU

Ninan keittiö vastaa pakattujen annosruokien laadusta ja turvallisuudesta yhden vuorokauden ajan toimituksesta, sillä edellytyksellä, että tuoteet ovat säilytetty elintarvikkeille soveltuvalla tavalla viileässä alle + 7 asteessa.

 

FORCE MAJEURE

Topron oy / Ninan keittiö ei vastaa tilaajalle sellaisesta vahingosta, joka aiheutuu lakon, työsulun, yleisen liikenteen pysähtymisen, tulipalon, sähkökatkoksen tai muun sellaisen Topron oy:stä riippumattoman syyn takia.